Thursday, April 30, 2009

මෙක ට්‍රයි කොරල කොරලා තමා ලිව්වේ…. වැරදි තිබුනොත් ගනන් ගන්න එපා ඔන්න ..

උදේ පාන්දරම මොනවා ලියන්නද කියලා කල්පනාවට එන්නෙම නැති හැටි අම්මාපා…. ඒත් අත අරින්නේ නැ මාත් ගේම…..

දන්න කලේ ඉන්දලා ආසම දෙයක් තමා සංගිතය කියන්නේ…..

කොලු කාලෙනේ ඉතින්….. හිප් හොප් සංගිතය අපිත් යාන්තමට විතර අහනව ඔය කියන දවස් වල …..

1999 භාතිය සන්තුශ් දෙන්නාම ඔය හිප් හොප් උණ බො කරනවා ලංකාවට

අනේ ඉතින් අපිත් ඔය භාතියලගෙ සිංදු අහගෙන එහෙම අපේ සා.පෙ එහම කරලා උ.පේ කරන කාලේ ඔන්න හැදෙනව අපිටත් පරිඝනක සංගිතය
කියන අරුම පුදුම සාස්තරේ ගැන හොයන්න හිතෙනවලු….

ඔය කියන කාලෙ මගෙ ගජයා (දැන් නෙමෙ ඉස්සර )නුවන් ..

ඔය කියන බුවා ඒක්ක මාත් නිකන් කියනවා අපිත් සංගිත කණ්ඩායමක් පටන් ගම්මු කියලා….ප්ලෑන් ගහලා ගහලා….
පරික්ෂන කරලා කරලා මෘදුකාංග එහම හොයාගෙන අපෙ ගෙදර පොඩි පොඩි සද්ද බද්ද දාලා.. අපෙ අම්මගෙන් වෙලවකට කන පිරෙන්න එහම අහගෙන… පොඩි දැනුමක් ගන්නවා මේ අලුත් කලාව ගැන…

ඔය අතරේ අපි දෙන්නට සෙට් වෙනවාSide effects කියන කන්ඩායම….

අනෙ ඉතින් කියන්නත් මොකක්ද වගේ….
ඔන්න ඉතින්” පියබන්නට” කියල අපේ 1st සින්දුව අර කිය්පු කන්ඩයමේ උදවු ඇතිව නිර්මාණය වෙනවලු ඔන්න… කික් නේද මම අහන්නෙ…. ආආ…

තනුව සහ සංගිතය මධුසංක
පද.. වෙන කාගෙවත් නෙමේ ඉතින් මේ මගෙලු…..
ගායනය… එකත් මේ මංලු ඉතින්…
අර රැප් කියන එවා කියන්නෙ මගේ ඒ ද්වස් වල ගජයා නුවන් ලු ඔන්න ..

සින්දුව මම මෙකේම දාන්නම්කො කොහොම හරි…
එක ඉතින් අපේ කරුමෙටද නැත්ත්ම් අහන්න හිටපු අයගේ කරුමෙද කියන්න මම දන්නෙ නැ….
ඔක්කොම වැඩ ටික ඉවර කරගන්න බැරි උනානෙ…. වැඩ ඔක්කොම ඉවර නොකරපු සින්දුව තමා මේ තියන්නෙ ඔන්න…

මට වැඩිය ගායනා කරන්න බෑ ඉතින්.. මේකේ මාර විදියට සෘතියට පිටින් කියනවලු ඉතින්… ගනන්ගන්න එපා ඉතින් එවා……වැටි වැටිනේ නැගිටින්නේ.. නැද්ද මම අහන්නේ…

ඔන්න ඔහොමයි මගේ සංගිත ගමනේ පටන් ගැනුම……
ඊට පස්සෙ මොකද උනේ කියලා මම ඊලගට කියන්නම්කො…..

2 comments: